تبلیغات
مجله میهن - سفارش غذای سالم
مجله میهن
جامع ترین مجله علمی ایرانیان


بازدید : مرتبه
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
غذا
مجله میهن: هر وقت می‌خواهید غذا سفارش دهید به منو دقت كنید و توضیحات مربوط به غذاها را مطالعه كنید. غذاهای سرخ شده، چرب، كرم‌دار، كریسپی و آنهایی كه سس زیاد دارند معمولا دارای كالری، چربی و نمك بالایی هستند. سعی كنید غذاهایی را انتخاب كنید كه سبزیجات و گوشت سفید داشته باشد.

برای نوشیدنی بهتر است از آب یا آبمیوه استفاده كنید. نوشابه‌های تجاری مقدار زیادی قند و كالری دارد كه برای سلامتی مضر است. همچنین سعی كنید از مخلفات همراه با غذا پرهیز كنید. مثلا بخواهید كه سس را روی ساندویچ شما نریزند و آن را به طور جدا در كنار غذایتان قرار دهند تا شما بر مقدار مصرف آن كنترل داشته باشید.

یك فست‌فود متوسط می‌تواند بیش از 1000 كالری داشته باشد، پس در انتخاب حجم غذا دقت كافی به خرج دهید و به جای سیب‌زمینی سرخ كرده از سالاد استفاده كنید. برای غذا خوردن عجله نكنید، غذا را به آرامی بجوید و قبل از این كه كاملا سیر شوید دست از غذا خوردن بكشید زیرا مدتی طول می‌كشد تا بدن متوجه غذاخوردن ما شود. این كار باعث بهبود هضم غذا می‌شود. در پایان باید دانست كه مصرف غذای طبیعی و خانگی سالم‌تر از مصرف فست فود است، اما در صورتی كه به دلایل مختلف نمی‌توانید غذا را در منزل صرف كنید بهتر است برای مصرف غذای خارج از خانه توصیه‌های بالا را به خاطر داشته باشید تا بتوانید تغذیه سالمی در خارج از منزل داشته باشید و دچار عوارض پرخوری و مصرف غذاهای ناسالم نشوید.

Sib




طبقه بندی: تغذیه، 
برچسب ها: غذای سالم،
ارسال توسط سردبیر
آرشیو مطالب
نظر سنجی
مجله میهن را چگونه ارزیابی می كنید؟





528 رای
صفحات مجله
پیوند های روزانه
پربازدید ترین ها
خبرنامه مجله

لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

Delivered by FeedBurner

محصولات مجله